علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۲۲۹۳۴۷
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس
آیین بدرقه شهدای خدمت در میدان شهدای تبریز با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیکر شهید آیت‌الله رئیسی، شهید آیت الله آل هاشم، شهید دکتر رحمتی و شهید دکتر امیر عبداللهیان و سایر همراهان از میدان شهدای تبریز به‌سمت مصلی تشییع شد و سپس به طرف فرودگاه بدرقه شد و از آنجا به تهران منتقل شدند.

 آیت‌الله علم‌الهدی در میان خیل عظیم عزاداران و تشییع کنندگان پیکر رئیس جمهور شهید در تبریز

تصاویر هوایی از سنگ تمام تبریزی‌ها برای خادمان جمهور

تصاویر هوایی از تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان

حضور فرماندهان ارشد سپاه در مراسم تشییع شهدای خدمت

تصاویر هوایی از تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهان

ورود پیکر رئیس جمهور و همراهان به محل تشییع 

حضور اعضای هیئت دولت در تشییع شهدای خدمت

وزیر کشور: مردم کشور نشان دادند از هر مصیبتی برای کشور یک افتخار آفرینی خواهند ساخت

رئیس‌جمهور الگویی جاودان در ذهن مردم ساخت

وزیر کشور در این مراسم گفت: در انتظار آن فراز درخشانی هستیم که پس از این حادثه برای ما رقم خورد. ملت ما نشان دادند از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهند کرد و امروز همان روز است.

او ادامه داد: از دست دادن یک رئیس‌جمهور الهی و مردمی یک امام جمعه الگو یک استاندار محبوب و یک وزیر خارجه پرتلاش چیزی نیست که از خاطره برود.

وحیدی خاطرنشان کرد: آنچه رئیس‌جمهور ما ساخت الگویی جاویدان در ذهن مردم ایران عزیز ما خواهد بود. فراموش نخواهد شد. این رئیس‌جمهور عزیز ما در این مدت ساختند و ارائه دادند. مهم الگوسازی است.

برنامه تشییع پیکر شهدا

پیکر رئیس جمهور محبوب روز پنج شنبه در مشهد تدفین می‌شود. پیکر آیت الله آل هاشم نماینده فقید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز روز پنج شنبه در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش استان نیز همان روز در شهرستان مراغه تشییع و تدفین می‌شود.

بالگرد حامل آیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

طبق اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت» برنامه برگزاری مراسم‌های تشییع شهدای خدمت به شرح زیر است:

۱- مراسم تشییع در استان آذربایجان شرقی سه شنبه ۹:۳۰ صبح در شهر تبریز از میدان شهدا تا مصلی.

۲- مراسم تشییع در استان قم سه شنبه ساعت ۱۶ در شهر قم از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران.

۳- مراسم وداع مردم با پیکر شهدای گرانقدر خدمت، سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ مصلی امام خمینی (ره) تهران.

۴- مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدا و تشییع با حضور عموم مردم در تهران، چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی.

۵- مراسم گرامیداشت شهدا با حضور هیأت‌های عالی رتبه خارجی، چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰،

٦ مراسم تشییع و وداع مردم خونگرم استان خراسان جنوبی با رئیس جمهور محبوب، پنجشنبه از ساعت ۸:۰۰ بیرجند.

۷- مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی، پنجشنبه ظهر مشهد مقدس.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->